zoeken

Maak nog snel gebruik van de zes gratis coachsessies 

Wil jij dat jouw medewerkers fluitend naar hun werk gaan? Vind je het belangrijk dat ze hun werk nu én in de toekomst goed vol kunnen houden? Dat ze fit zijn, in staat om mee te veranderen met nieuwe ontwikkelingen en steeds blijven leren?

Maak dan nog snel gebruik van ons gratis aanbod! Kies voor één van de zes waardevolle online coachingssessies die jou als ondernemer, HR-medewerker, leidinggevende verder helpen of jouw medewerkers inspireren om zelf te werken aan hun inzetbaarheid, vitaliteit en wendbaarheid!

Je kunt nog tot 21 april gebruik maken van het gratis aanbod. Wees er snel bij, want op=op

Voor leidinggevenden en HR-medewerkers

  1. Leidinggeven in crisistijd

Als directeur of ondernemer wordt er deze maanden veel van je gevraagd. Je moet waarschijnlijk het werk anders organiseren, gebruik maken van steunmaatregelen om het bedrijf overeind te houden en nadenken hoe je de komende jaren verder gaat. En dan hebben we het nog niet gehad over onzekerheid, stress en verzuim van medewerkers. Hoe ga je daar mee om? Het is fijn om daar even met iemand van buiten je organisatie over te sparren. Dit gesprek geeft je grip en nieuwe ideeën voor het aansturen en meenemen van medewerkers in onzekere tijden.

Voor wie: ondernemers en directeuren

Wat: coachgesprek

Duur: 60-90 minuten

Vorm: videobellen


  1. Toekomstgericht scholen

Heeft jouw bedrijf de juiste capaciteiten en competenties in huis voor het werk dat je nu doet? Verandert dat werk misschien structureel door de coronacrisis? En zo ja, wat vraagt dat van jouw medewerkers? In dit adviesgesprek denkt een onderwijsdeskundige met kennis van de grafimediabranche met jou mee over zulke vragen.
Je krijgt praktische tips en adviezen op het gebied van toekomstgerichte scholing, waardoor je na afloop
weet welke vervolgstappen je kunt of moet zetten
om als bedrijf succesvol te blijven.

Voor wie: HR-medewerkers en leidinggevenden

Wat: adviesgesprek

Duur: 60-90 minuten

Vorm: videobellen


  1. Personeelszaken op orde

Als HR-adviseur wil je tevreden en gezonde medewerkers. Medewerkers die zich prettig voelen, goed presteren en blijven ontwikkelen. Dit kan alleen als je personeelszaken op orde zijn. Denk bijvoorbeeld aan een gesprekkencyclus, bedrijfsopleidingsplan, competentiemanagementsysteem, visievorming rondom duurzame inzetbaarheid, strategische personeelsplanning en een ziekte- en verzuimbeleid. Wil jij weten waar je verbeterkansen liggen? Dan is de HR-scan interessant. We inventariseren waar je nu staat, delen tips en adviezen over waar je mee aan de slag kunt en vertellen wat andere bedrijven in de branche doen. Na afloop weet je waar de HR-ontwikkelmogelijkheden en prioriteiten voor jouw bedrijf liggen.

Voor wie: HR-medewerkers

Wat: HR-scan

Duur: 60-90 minuten

Vorm: videobellen


Voor alle medewerkers

  1. Persoonlijke en professionele ontwikkeling

Is er even minder te doen op de werkvloer? Dan is dat een mooie kans voor medewerkers om na te denken over hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Zitten ze lekker in hun vel, krijgen ze nog genoeg energie van hun werk, waarin zouden ze kunnen groeien, welke volgende stap willen ze nog zetten, hoe ervaren ze de balans tussen werk en privé? Allemaal zaken die aan bod komen in de QuickScan die is afgestemd op het werk in de grafimediabranche en de situatie van nu. De Quickscan is een prettige manier van persoonlijke aandacht voor je medewerkers en helpt ze bij het nemen van de regie over hun eigen loopbaan

Voor wie: medewerkers die tijdelijk minder werk hebben

Wat: Quickscan

Duur: 60-90 minuten

Vorm: videobellen


  1. Loopbaanoriëntatie

Het kan zijn dat het werk op sommige plekken in je organisatie door de coronacrisis structureel verandert. Hoe kan je medewerkers helpen om daarmee om te gaan? Een loopbaanoriëntatiegesprek is een goede eerste stap. Daarin kijkt een loopbaanadviseur met jouw medewerkers waar ze nu staan, waar ze goed in zijn, wat het werk in de toekomst van hen vraagt en hoe ze zich daarop kunnen voorbereiden. Het loopbaanoriëntatie-gesprek geeft medewerkers meer grip op hun toekomst en neemt onzekerheid weg. Ook helpt het ze om regie over hun eigen loopbaan te nemen.

Voor wie: medewerkers van wie het werk verandert

Wat: Quickscan

Duur: 60-90 minuten

Vorm: videobellen


  1. Fit en gezond blijven

Het zijn stressvolle en onzekere tijden. Ineens gaat alles anders. Thuis, op het werk, in de samenleving. Dat doet wat met je medewerkers. Sommige medewerkers kunnen een steuntje in de rug gebruiken om lichamelijk en geestelijk gezond te blijven. Voor deze groep is het vitaliteitsspreekuur bedoeld. Daarin kunnen ze vragen stellen over bijvoorbeeld afvallen, ontspannen, oefeningen om nek-, rug- of schouder-klachten te verminderen, de werk-privébalans of het aanbrengen van structuur in een thuiswerksituatie. Lekker praktisch dus. Tegelijkertijd stimuleer je medewerkers om na te denken over hun gezondheid en duurzame inzetbaarheid.

Voor wie: alle medewerkers

Wat: Vitaliteitsspreekuur

Duur: 30-45 minuten

Vorm: videobellen


 

Voorwaarden gratis aanbod

  1. Je bent KVGO-lid of voormalig ZSO-lid. 
    Ben je geen lid van KVGO of voormalig ZSO, dan is dit aanbod niet geheel gratis. De 35% subsidie vanuit het ESF-project Create your future is wel van toepassing.
  2. Per bedrijf kunnen maximaal 5 medewerkers en 2 leidinggevenden gebruikmaken van het gratis aanbod.
  3. De gesprekken worden via beeldbellen uitgevoerd. Deelnemers ontvangen mondeling, persoonlijk advies tijdens het gesprek.
  4. De dienstverlening wordt in opdracht van het A&O Fonds Grafimediabranche uitgevoerd door een A&O Fonds Grafimediabranche aangewezen externe partij.
  5. Het gratis aanbod is beschikbaar tot 1 april 2021. Bij uitputting van het beschikbare budget kan het A&O Fonds Grafimediabranche de regeling eerder sluiten.


Snel aan de slag

Stuur een mail en geef aan van welke gratis ondersteuningsmogelijkheden jij gebruik wilt maken. Of gebruik de aanmeldknop rechts van deze tekst. Na je aanmelding nemen we snel contact met je op om afspraken in te plannen. Heb je vragen over het aanbod? Stuur dan even een mailtje naar info@aenofonds.nl of neem contact op met jouw adviseur van het A&O Fonds Grafimediabranche.

Wil je de informatie over de zes ondersteuningsmogelijkheden en de voorwaarden printen? Klik dan hier voor de folder.